Snurrfika

Idag laddar jag för att ge mig ut på stan och ta en fika med kollegorna E och S.
Är snurrigt värre just nu, men hoppas på att det lugnar sig något efter en kopp
kaffe och ett par timmars vila.

Imorgon blir det en fullspäckad dag med start kl 8:00 på US och samtal för oss
båda, F och mig. Dagen fram till 15:30 tänkte jag spendera hemma hos familjen
och sen bär det av till US igen ihop med både F och mamma :) Vi ska på rutin-
ultraljud som görs vid den här tiden, för att fastställa att allt ser fint ut. Håll alla
tummar nu! :)
Könet kan man också få veta om man är väldigt nyfiken. Finns en liten "risk" för
att vi båda är av nyfiken natur, men vill helst låta bli för att istället få det som en
fin överraskning. Spelar oss förstås ingen somhelst roll om det blir en liten flicka
eller en liten pojke.

Nu ska det vilas lite.

Kommentarer
Postat av: Liza

Hej!



Brukar halka in på din blogg emellanåt eftersom vi har gemensamma vänner som länkar till dig. Har följt din graviditet med glädje, men nu har du inte skrivit på länge, är allt som det ska?

2009-10-25 @ 13:26:05
Postat av: B

Hej Liza:



Allt är som det ska... :)

läs gärna mitt senaste inlägg med en liten uppdatering :)

2009-11-03 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0