Dags att återuppta skrivandet? :)

Vet inte riktigt vad som hände, men det tog bara tvärstopp med mitt
bloggande när vår älskade lilla tjej föddes. En enkel förklaring till det
hela är att hon är ett så otroligt efterlängtat barn, att jag vill ägna så
mycket tid jag bara kan åt henne. Ville ju börja skriva en ny blogg
som idag består av ett enda inlägg och det skrev jag någon dag efter
att vi kom hem från BB. Är nu istället tillbaka här och ska försöka
börja skriva igen, antingen här eller på den nya sidan, som jag i så
fall hänvisar till. Ser att det fortfarande är några stycken som troget
går in och tittar ifall jag har uppdaterat :) 
Idag är vår lilla prinsessa en stor tjej. 8 månader om ett par dagar.
Det går så otorligt fort att jag knappt hinner med.
Hon är världens underbaraste! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0